internet-shoppa

ååh! jag vill beställa kläder :-) hihi! måste beställa en kamera åxå, så jag kan fota och blogga och lägga upp fina bilder åt er när jag är i thailand :-D  ska beställa sen, från blandannat h&m , kollade de jag ville ha igår de blir typ 200 något, alltså inte så farligt:) ska köpa nå shorts, ett par solbrillor sen hittade jag en gullig klänning!

Vet ju jag kommer shoppa där borta oxå men lite måste man ju ha med sig! :)

Nu ska jag iallafall åka till amanda ett tag, där malin & amanda är. Sanna lär ju joina oss åxå;-) vi får se vad som händer! Och juste! idag på idrotten skulle vi baada isvak! men jag vågade inte .. men kollade på då dem andra badade, fyfaaan. Dem frös som fan och började typ andas tungt och blev typ stressade som fan! men vill typ prova, nästa gången man får testa är vecka 12, och jag åker vecka 12... på tisdagen! har idrott på onsdagen.. CRAP! de är ju som engång i livet upplevelsee, hellre att man får prova på de när man får hjälp och som känna på hur de känns än att lixom att de sker en olycka och man får testa.. jag är liiivrädd för vatten. min värsta mardröm är att drunkna... och ja är rädd för fiskar ! HAHA och hajar..... HAHAHAHA. nej nu ska jag inte spåra (sana och amanda fattar..)

Ajja ska åka typ nu, se lite big brother sen d-ra! tjobyebree


SCHTEEEK

Kommentarer
Postat av: sannaaa

jaa akta hajarna förfan o_O

2011-02-23 @ 23:33:11
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0