life won't wait

Hej bloggen.

Jag kan inte sova. Inget ovanligt heller, somnar alltid fyra, fem på morgonen och får inte många timmars sömn. Det är skitjobbigt.. för då sover jag bort dagen sen. Och de handlar inte om att jag har vändt på dygnet för de spelar ingen roll, kan ändå inte sova på kvällarna. Jag tror de har att göra med att jag kan inte koncentrera mig på mig & tänka under dagarna, jag känner mig väldigt stressad, alltid. Jag kan aldrig ta det lungt, och tro mig jag vill göra det ibland! Men jag klarar inte av att göra det, sitter på facebook & msn när jag är hemma och smsar för att veta va alla gör hela tiden och vill verkligen ha något kul att göra hela tiden, när de jag egentligen behöver är att ta de lungt, vara själv, tänka & vara hemma. Men det går inte ..

Börjar alltid tänka på kvällarna och de är endast då jag kan ta de lungt på riktigt. Det låter sjukt men det är sant, och folk kan tycka de är omoget att jag måste växa upp ochsåvidare. Men tror det har me det att göra, jag vågar inte riktigt. Har ångest över studenten, jag har ångest över skolan, allt jag vill göra & att samtidigt ha tid med allt annat jag vill göra. Känns som att de inte finns någon tid överhuvudtaget. Har varit jävligt deppig ett tag nu men de märks inte på mig! Allt är jobbigt, har väl typ en kris eller nå haha..

Vet helt ärligt inte vad jag ska göra. Måste iallafall ta tag i saker, göra lite förändringar. För orkar inte må som jag gör nu iallafall, har ångest och känner mig allmänt stressad. Är överkänslig över allt och inget just nu? vettefan vad de är som händer. Har varit jätte mycket arg på folk sista tiden åxå. känner mig inte som mig själv bara.

Ska nog bli skönt att åka till thailand om en månad och komma bort lite, sen att vi har lov snart. ska nog verkligen ta mig tid att ta det lungt. blev lite virrigt inlägg nu, men var tvungen skriva av mig lite bara! för finns nog ingen som jag direkt kan förklara för hur jag känner mig just nu, men hoppas de blir bättre snart :-) ingen behöver ta åt sig eller något för de hära handlar om mig endast!



life doesen´t give you everything
You have to work for it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0