Do you know what it feels like loving someone that's in a rush to throw you away?

hej blogg.

Sitter & hör på musik och håller på dö, sjukt varmt i mitt rum! Plus jag har huvudvärk.
har haft de hela dagen. och haft ont i halsen , hostat osv. moget å vara sjuk 24/7.
känns som de händer saker hela tideen men ändå har jag absolut inget att blogga om?
de går inte riktigt ihop tror jag.. men idag har jag inte gjort ett skit.
varit hemma sjuk. kul liv. varit ut en gång då ja hämta min väska hos malin dock.
Har typ nött One tree hill hela dagen + kollat kläder på internet osv. ska beställa
bland annat en bikini till thailand! Hittat två skitsnyggaaa! Sen en eventuell studentklänning!
Och den var inte bara snygg, den var sjukt jävla billig! 69 jävla kronor. vaddå billigt?


Oh please tell me this.
Now would you die
For the one you love?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0