♥ ♥ ♥

Namn: Carro
Piercingar: Naveln, öronen, hade i läppen
Tatueringar: nee:(
Längd: 161 kanske
Skostorlek: 38
Hårfärg: random okänd färg
Fräknar: på sommarn:(:(:(
Motto: live like its your last day on earth
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja
Tycker du att du är attraktiv? nää
Dricker du? Ja
Röker du? nää
Vilket schampo använder du? olikaa
Vilken parfym använder du? escadaa, paris hiltons osv.
Vad är du rädd för? myckeet
Gillar du att tvätta? haha nej
Gillar du berg- och dalbanor? ye de är awesome:D



~Senaste...~
Filmen du hyrde? minns inte men ngn skräckfilm
Filmen du köpte? Ingen aning;bb
Låten du hörde? typ mikrofonkåt i bileeen
Gången du hade sex? dedu
Låten du laddade ner? rihanna love the way u lie part 2 typ
Personen du ringde? mamaa men upptäckte ja hade slut cash på telen ..
Personen som ringde dig? moderN
TV-program du såg? ser it på tv så ofta men typ fångarna på fortet haha
Person du tänkte på? -



~Favorit...~
Låt: finns många
Sak att göra: ridaa & köra heeest
Sport: hestarna och springa typ
Dryck: Coke ♥ ohyee
Kläder: Olika, men mest leggins
Film: Mysfilmer & skräckis
Bil: mercedessss
Serie: greys anatomy !



~Har du någonsin...~
Gråtit över en pojke? mm
Gråtit över en flicka? aa
Ljugit för någon? aa
Blivit arresterad? aa haha
Träffat någon från internet IRL? aa



~Antal...~
Gånger ditt hjärta brustit? hm. de e lurt
Hjärtan brustet på grund av dig? Det vet jag inte
Tjejer du kysst? haha många:DDD
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är väldigt få
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning faktiskt ;b haha



~Senaste..~
Boken du läste? eh. ngn twilight bok kanske:))
Personen du fick e-mail av? orkar it kolla:d
Personen du fick brev av? där ifrån ja beställde nadjas juliis;)
Personen du fick sms av? mallan=)
Gången hela din familj åt middag tillsammans? eh, igår tror jag haha
Saken du köpte? kmr inte ihåg när ja köpte ngt sist


~Allmänt:~
Ska bli skoj: åka till thailaand
Ska inte bli skoj att: när skolan börjar agaaain
Sparar till: inget speciellt
Pålägg som gäller: skinkaaa hähä kött fifaaan
Önskar att jag var bättre på: matte & tro på mig själv
Dagens dryck: fanta hähä
Vad saknar du: min älskade Evert<3
Tre band/artister: dunnooo
Vad har du gjort idag: Vaknat, farit till kallax&storheden. sen hem.
Brukar du svära mycket: Svär typ alltid.. hähä
Hur tidigt stiger du upp: om vi säger såhär, tidigt är fel ord!
På helgerna: olika, men oftast väldigt länge haha
Vad ska du göra ikväll: inga planer mer än att träna
Hur många timmar sover du per natt: för lite tror jag;b
Vem är snyggast i världen: eh. finns många;) ashtoon kutcherrr;) channing tatum. mmm.
Vad är det för veckodag: tisdag.. tror jag ? haha
Bästa saken som hände mig förra sommaren: hm bra fråga.
Favoritplagg i garderoben just nu: min addidaströjja! fast den ligger it i garderoben ftm.
Vikt: för mkt
Byter gärna garderob med: min syster! hihi
Byxa eller kjol: typ kjol o:
Senast utlästa bok: dontknow
Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt, mkt stökigt
Mig själv med tre ord (just nu): trött,seg,less
Jag tränar: hestar & springer när ja ids
Jag ville bli när jag var liten: veterinär som alla snorungar vill
Vad är klockan just nu: 11:03..


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ha ha ha du är 161 cm! :)

2011-01-04 @ 14:26:26
Postat av: Carro

oftaaa;) hahaha

2011-01-04 @ 18:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0