Everything was just so great..

Hej bloggen!

Jag har varit lite seg med bloggandet men har varit lite upptagen, typ?
Tränade igår men fick ingen träningsvärk som jag hade hoppats på.
haha bara jag som tkr de är skönt med träningsvärk?
jaja, imorse klev jag upp vid typ åtta halv nio, var astrött!
Drog till råbäcken och skulle rida. stod och snackade skit där ett tag.
haha om typ i lördags osv ! haha med hanna,gunnel,jenny,emelie :)
Red iaf Hannas hästar, Sherdil & Maggis !:-) sjukt fina hästar, men så olika!
båda är jättestora med Sherdil har ett gigantiskt steg och är jättepigg & stark.
Fick knappt stopp på hästen! haha, han var jätte trött efter vårat pass.
red i sanden och tränade galoppfattningar.

Maggis är också väldigt stor, men hon är lungn och behöver knappt ta i henne
för att få stopp! haha, sjukt mjuk och fin. Och har en ganska stadig galopp.
men de är ju för hon bär upp sig mycket lättare i galoppen än Sherdil.
Men snart kommer han också göra det :-D
Med maggis följde jag ut alla i stallet och körde backintervaller.
jag skulle galopperaa, fan var helt död efter passen.
alltså de är jobbigare att rida två hästar än då jag tränar på step in.
för många låter de inte så troligt, men de är fan sant alltså!

Sen fick jag iaf stressa till skolan, fixa mig på typ 20 min sen draa.
efter skolaan så drog jag med frida till jocke och hämtade hennes kläder åde.
sen drog vi på step in :-) Cyklade & träna i gymmet! börjar typ lite lungt när
ja just kommit igång med träningen. Så man ska göra:) haha! inte börja
pressa sig själv för hårt ju! Speciellt inte när man gymmar. men ska gå på
pass, typ bodypump & spinning för det gillar jag mest. de är sjukt bra & jobbigt!

kom hem vid fem typ. käkade sen somnade ja i sängen. vakande nio!
mått lite dåligt, varit grinig och arg. men gick ut och fick luft så nu är jag okej. haha

Hörde med folk som varit på travet ikväll, Adrigo vann sitt lopp!
han är tamefan bäst! Hanna & Adrigo är oslagbara! ;) ♥
Pixel vann också sitt lopp :-) så imorgon blir de tårta i stallet ;)

Kan inte ladda upp nå bilder för fittinternet är skit segt.
Laddar upp senare ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0