förjävligt

asså den här natten/morgonen har inte varit mysig någonstans.
kunde inte sova igår för mådde skit illa. vi hade ju tjockat som fan hos amanda.
sen började jag må ännu mer illa och kände jag var påväg och spy.
så då spydde ja första gången, inte lite heller.

sen har då hållt på sådära var tredje minut har jag fått sprigna och spy
hela natten och morgonen. har legat och lipat på toa golvet av smärta.
haft så ont i magen så ja tänkte bah döda mig.

drack jag vatten kom det upp igen. spydde på allvar 20ggr typ, om inte mer.
fan inte mänskligt alltså. de var hemskt! finns inge värre än att spy.
och bad typ att jag skulle bli bättre för blev svagare och tröttare, mer huvudvärk
efter varje jävla gång jag fick springa och spy.

och nu vakande jag för kanske en halvtimme sen, inte ont ngnstans
mår inte illa och har druckit ganska mycket.
får väl se om de gått över nu eller vad.
hoppas förfan det!

vart skitsur för skulle upp åtta och åka till ikea med amanda.
men nää, då låg jag och spydde istället som en jävla gris.
viiidrigt.

mamma trodde jag höll på dö här uppe när ja låg och lipa. haha
nära döden upplevelse helt seriöst, skojjar inte!
är vrålhungrig också, vågar inte ätaaa.

fyfan, undra om sandra är smittarN som själv mådde såhär för ngra dar sen? ;-) BITCH ! haha

nää nu ska jag se film, tare jävligt lungt och dricka en massa.

typ jag inatt.


haha Tindra, våran hund trodde typ också jag var döende.
hon kom in i mitt rum och la sig över mig och pussa på mig.
bäbis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0