Gott nytt 2011

Hej bloggen.

Nytt år, ny start? jajjemen.
Alla säger ju så, när de blir ett nytt år ska man ändra på saker,
ge löften som man ska hålla de nya året och börja om på nytt och sånt.

De ska jag också göra, känns inget annat än perfekt!
Men tänker inte ge några nyårslöften för jag brukar inte
kunna hålla dem alltid. men de känns som att 2011 är ett
viktigt år för mig. Jag tar studenten & skolan är över.
Jag måste lixom göra något med mitt liv.
Jag vill resa massa, flytta från boden, plugga vidare.
Har verkligen INGEN aning om hur detta år kommer se ut däremot.
Har inga planer överhuvudtaget. Bara önskningar helt enkelt. drömmar typ?

Nyår var iallafall awesome! orkar inte gå in detaljerat på det.
Men fest blev det iallafall ;-) sjukt rolig kväll tack alla!

Och idag klev jag upp SEX. första gången på lovet ja kliver upp så jävla tidigt.
Har typ gått och lagt mig sex varje kväll istället. galet.

klev iaf upp och for till stallet. hjälpte släppa ut och mocka. Sen red ja sherdil=)
Han var skitfin! Hanna hade rätt i när hon sa jag kommer gilla honom! :-)

Dock råkade jag somna flera timmar i soffan senare då jag kom hem.
Fail lixom, skulle ju försöka vända på dygnet. Men ska upp tidigt imorgon
och skjutsa nadja till flygplatsen :/ Sen åka och träna:-)
Kanske blir en sväng till stallet också! Vi får se!

2010 var ett jävligt bra år trots allt. speciellt sommarn!


























































OSVVVVVVV nu ger ja uppp :D

Kommentarer
Postat av: Friidiiis ^^

HAHAHAHHAHAAHAHAHAH xD JAG DOG NÄR JAG SÅG SISTA BILDEN! :D HAHAHAH

2011-01-05 @ 00:03:04
URL: http://fridahallnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0