Hate in my heart, love in my mind.

Tjobre bloggen !

Har inte skrivit på några veckor(?) typ. haha varit lite seg. mycket har hänt.
kan ju börja med att säga att idag ska jag till tandläkaren, börjar min
dag med att dricka ett glas cola ;-) bara för jag hatar tandläkarn lix..
är fett trött. inte sovit mkt inatt!

Har typ lång dag idaaag. eller ja, lång & lång. men den känns dee.
slutar typ 20 över ett hahaaa. måste till körskolan idag.

nu ska jag iaf sminka mig och fixa miiiig.
och började fundera vad jag ska färga håret
fast samtidigt så har de börjat bli finare nu,
inte alls lika slitet som förut alltså haha.

men ska ju till thailand om två månader typ och
då kommer de blekas i solen där borta;) HEHE.

Justeee, alla 95or kmr och hälsar på b-näs idag...
mog1 av mallan att dissa samhällsprogramet ju..


hehe särmongobild .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0