I feel like there might be something that I'll miss

tjo bitchess !

kom nyss heeem. städade rummet lite lätt och väntade på sandra.
hon skulle hämta mig så skulle vi åka och köpa hårfärg till mig :)
klockan var typ halv nio när hon kom så vi hade lite bråttom;)
Då åkte vi och hämtade Herr Nilsson. Sen skulle vi åka dirr till
coop men då körde pontus förbi med epaN åh ställde sig på
ica supermarket så vi stalkade. Sen kom en till epa.... jag gillar inte epor.
sorry malin;) sen kom amanda och tobbe med DUPen!
så bad jag dom följa på Coop så körde vi till cooop.

Fick springa in typ för att hinnaaa, valde en färg.
blev svart röd tydligen men på bilden vare då rött.
sen skulle vi åka till kb och typ till amanda.
men jag dissa sandra och nelson och åkte merca ist med
tobbe och amanda så åkte vi runt typ lite sen till amanda.
haha. då färgade jag mitt hår osv.vet jag färgar det ganska
ofta men var faktiskt 20 dagar sen och min färg hade runnit 
ur håret så var tvungen färga det, för var inte nöjd som de såg ut;)
ajja sen drog vi hem iaf.

nu sitter jag och CHILLAR som fan. imorgon börjar skolan..
fett jobbigt att kliva upp. okej börjar tolv ... haha.
och har en lektion... but still. jobbigt!

skit hemsk bild som jag tog nyss på skallen.
dåligt ljus. ja. dålig bild.
men allt jag har att bjuda på för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0