när livet sviker, är de bra att vara två.

jag har sjukt sjukt sjuuukt tråkigt. får typ inte lämna mitt rum!
haha ingen vill bli smittad.. dock har jag inte spytt nu sen tio imorse.
så de går nog över. hope so. är fan travgalan imorgon som jag
blivit bjuden till, jag ska fan dit!

har sett massa filmer, duschat och legat i sängen hel dan.
snart kommer mamma hem,
hon ska handla isglass & dricka till mig (aa) hihih.
och yoghurt hoppas jag.. måste-äta.
är huungrig. kbry typ?

jaja. imorgon blire kanske krogen efter travgalan också.
skulle festa ikväll och allt ! men vi ser ju hur de gick med dee.
boooring.

så, har ni nå bra filmtips?
för kommer spendera kvällen med att glo film !

snygg. HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH (!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0