now I know how it feels to live a lie

HEJ BLOGGEN!

Är sjukt glad idag, den här dagen har bara varit positiv! :-D
hitills iaf ;-) när jag drog till skolan så stoppade min lärare mig
och ville pratade med mig. Skulle få tillbaka mitt prov jag gjorde
samma dag som vi fick lov. gick ju tillbaka till skolan efter vi hade
varit i kyrkan och gjorde provet! Ja iaf, de gick skitbra på det och
jag fick vg! Så hade jag två feta jävla litteraturprov jag skulle göra
nu denna vecka efter lovet, för betygen ska typ sättas nu! och dom
är sjukt jävla svåraaa. men hon sa jag slapp göra dem för jag fick
vg på provet och eftersom jag klarat det andra! blev sjuuukt glad!
För hade inte pluggat alls så mycket på lovet som jag borde gjort..

Sen har jag fixat nytt simkort efter skolan med Sanna!
Vart helt emo för jag var tvungen ha ett nytt numer!
trodde jag aldrig skulle lära mig det men kan det
faktiskt redan utantill ! :-D

Så nu har jag en telefon också. dock inte världens bästa men...

Sen var även jag & frida och pratade med syon.
för måste fixa till mina betyg och såå. inte så mkt
kvar i skolan ju. så dags att angagera sig nu kanske.
haha. ja men vi kom fram till lite grejjer så nu måste
jag verkligen kämpa i skolan! Skolan är inte min grej direkt.

Ska söka upp några lärare imorgon och prata med dem.
sen skulle jag tillbaka till syon för hon skulle kolla upp några saker.



HAHAHAHA.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0