Tell the devil I said hey when you get back to where you're from

Hei blogg.

Kom nyss hem typ. Har varit och skjutsat nadja till flygplatsen.
Boring:( helt tråkigt och tomt och deprimerande när man kom hem.
Och nu sitter jag & tindra SJEELV vid datorn och har tråk.
Jag skulle & träna efter luleå egentligen men jag och amanda tränar ikv haha.
är skit trött, klev upp halv åtta idag, sovit typ tre timmar!

Ska se lite film nu, äta en macka & kanske viila.
Vore awesome om ja kunde hålla mig vaken och vända tbx dygnet!
Men känner ju redan nu att jag kmr misslyckas...

Har träningsvärk sen igår! Men försvinner nog när ja tränar idag:) kanske..
 
en bild från julaftooon. mitt hår har typ börja tappa färg nu);

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0