Every now and then I get a little bit nervous that the best of all the years have gone by...

tjobree bloggen.

ligger i sängen typ helt död efter mitt & malins springpass. hade inte träningsvärk men den kom senare på dagen.. haha. dock var den inte så farlig som jag hade förväntat mig! vi sprang samma runda idag och orkade mycket mer :) känns alltid bra efteråt då man sprungit! Nu har jag duschat och ska se lite serier sen sovaa :)

Vart en sväng på stan idag, shoppade litee hehehe. dock kanske de inte var så smart, jag som skulle bli ekonomisk? ajjaaa haha. tycker jag var hyffsat ekonomisk för fyndade massa på rea ! :) hihi

har annars hängt med lollo & mallan idag :-) senare på dagen med amanda:D malin stoppade i hennes löshår så såg vi en film sen. The social network, den var faktiskt braa ! trodde inte den skulle vara det förstt. haha.

Mamma och pappa ska på ullared på måndag btw, och jag är avis ! vill också dit. men ska till göteborg då dom kommer hem, då ska jag tvinga med nadja dit igen även fast hon ska följa mamma&pappa på måndag;)

hade lagt upp bilder på vad jag shoppat idag om de inte var så att mamma hade tagit med kameran på deras lilla road trip! :) och juste, hann inte på vårdcentralen idag. eller sanningen är nog att jag helt enkelt inte orkadee... men ser typ knarkad ut och de underlättade inte att malin&lollo skämde ut mig som faaan på stan när jag stod i kassan! HAHA.. typ "shit carro du måste sluta med dumheternaaaa, skickar typ in dig på behandlingshem snart!" så kollade typ alla snett på mig.. t.om rami maffia kommenterade mina ögon ! HAHAHA ... om ni undrar så vet jag inte vad som är fel på mina ögon faktiskt. dom är bara väldigt rödsprängda och har som röda "sprickor" mellan ögonvrån och själva ögaat. de är inte ögoninflammation och ibland varrierar de om de är båda ögonen eller enaa.. men blir typ värre och värre !! skumt dedär.

nä nu sova. ska FÖRSÖKA kliva upp tidigt imorgon. försökaaa ...


haha bjuder på random fyllebild. tror jag och malin missa lite haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0