Mr. Perfect don't exist my little friend

Tjatja bloggeen.

Har inte bloggat på väldigt längeee ! det är lixom något jag tröttnar på fram & tillbaka och det har nog hänt ganskaa mycket sen jag bloggade sist. Tagit studenten bland annat. är inte blondiee längre. Är nu arbetslös och måste kanske bestäma vad jag vill göra med mitt liv. men just nu har jag bara mitt sista sommarlov och njuter :-)

Vaknade nyligt av sms. Och det är väldigt tidigt för att vara mig.. dock väckte mamma mig vid typ sju & sa hejdåå men minns inte så mycket av det. Dom for till sthlm idag & sen ska dom vidare till gbg ! ville följa men måste vara hemma med smådjuren, ska åka senare :) 

Nu ska jag städa mitt rum, sen skulle jag och amanda promenera med dogsen en sväng. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på riiight? ;) de typ blåser ute men det är faktiskt väldigt varmt och skönt! Måste ju bli stekarväder igeen som de har varit typ hela sommarn, börjar ju tappa min bruna färg;) och vill få användning av min hawaiian tropic också! mehehehe. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0