You showed your ass and I saw the real you

hejhej bloggäään.

Har just städat typ hela nedervåningen, igår hela övervåningen? vad är det med mig egentligen? men fint blir det iaf :-D vanligtvis hatar jag att städa.. MEN IAF. igår efter jag städat, gått långpromenad med tindran osvv så kom malin hit & chilla, sen skulle vi panta burkar med moppen. de var lite pinsamt. men jag blev fan biff! aah. så fick massa pengarr så köpte vi mat sen for vi tbxx te bodforsen, så kom lollo hit. :)

Typ igår natt kom jag & malin på att nu jävlarr ska vi börja springa så vi for ut på en kort sväng. fan vad jobbigt de var, var typ döööd efteråt. men av ngn jävligt konstig anledning så har jag inte träningsvärk... jag som hade hoppats på att få de!! ställde klockan på elva för vi skulle ut igen men somnade om... dock ligger dom å sover fortfarande...

vill till luleå idaag, får se hur de blir med det. måste in till stan & köpa lite grejjs. måste på vårdcentralen. Har blivit mkt värre. jobbbiiiigtt.

Ska dricka upp mitt vidriga c-vitamin vatten sen väcka nåra nötter. ciaaoo


saknar dig så fruktansvärt mkt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0