Slip inside the eye of your mind

Hejhej bloggen.

Ska försöka börja blogga nu igen, haha. var ett tag sen! skulle ju börja med den där listan också men de gick ju inte så bra;b haha. Idag har jag bara legat hemma och tagit de lungt iallafall & de har varit askönt;D börjat packa och städa osv, åker ju till thailand på tisdag :) är lite stressad för jag har praktik från sju till fyra imorgon och måste köpa solkskyddsgrejs och ska och hämta kläder och en mp3 hos malin och cash, sen förbi amanda också. och mamma börjar jobba halv fem, kommer inte hinna! stressss. vettefan hur jag ska göra, om jag inte fixar de på tisdag morgon. Vi får se?

helgen har varit helt ok! Fest i fredags, de var kuul :) sov dock typ ingeet, gick och la oss typ åtta?! vakna tio.. haha sen var jag på travet på lördagen och sen var med sanna och typ tog de lungt hela den dagen, ganska skönt:) samma sak idag, sov typ i hundra år! skönt som fan hähäähäh!

kan lägga upp lite bilder från helgen! bara för att jag har en kamera nu igen (a) HIHI.
okej hade aldrig en kamera de var mamma och pappas... MEN IAF .











OSVVVVVVVVVVVVV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0