You said we wouldn't be apart

Hej bloggen!

Imorgon åker jag till thailand med Amanda J :-D HIHI! ska bli jävligt roligt, är taggad till tusen men också väldigt väldigt nervös! Somnade vid halv åtta ngn gång och vaknade vid 11- halv 12. haha, så nu är jag ganska pigg! håller på packa klart, ska upp åtta imorgon och fara på stan, eller ja de mesta öppnar ju typ tio, eller nio. Ska på coop, apoteket, h&m. Ska köpa typ batterier solskyddskräm schampoo, balsam och så vidare :)

Var på praktiken idag, gick bra och var kul som vanligt:) förutom EN liten detalj som förstörde hela min dag, nämner inga namn... men säger jag the big D fattar dom flesta HAHAHA, iaf som går i spet08!

Nu måste jag fortsätta packa, jag ska ta med datorn till thailand så kommer blogga dära;) flyget går 14:oo imorgon! 12 timmar på ett plan, ohyeee va kul! Är irriterad för min mp3, elr ja GUSTAFS mp3 inte rymde många låtar alls.. så kmr få sitta och lyssna igenom samma låtar ett helt liv.



HEHEHEHE

Kommentarer
Postat av: alma

ser då allt hawaiian trooopic där i hörnet ;)

då vet man att de är thailand man ska till!

2011-03-22 @ 20:41:47
Postat av: -

funderar ofta på varför du använder dig av låttexter och fraser som "you said we would never be apart" trots att inläggen aldrig handlar om förhållanden eller din icke existerande pojkvän. vad är det du syftar på egentligen, någon twilightfantai?

2011-03-24 @ 14:21:57
Postat av: Carrororo

eh okey ANONYM, jag anvander texter och fraser eftersom att dem finns med i latar jag kanske tkr ar bra eller for att texten har en betydelse, sa vafan vet du om saken? och dem behover inte heller alltid ha ngn betydelse, EFTERSOM att man maste sskriva en rubrik nar man skriver ett inlagg om du inte visste det och jag tycker de ar fint med sana texter eller tkr dom ar fina och annat, vare naa mera elrrrrrr ?????????? =)=)=)

2011-04-03 @ 14:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0