i'm not pushing you away, i'm holding on for dear life and i need you to need me back

Hejsan bloggen!

Just nu sitter jag & borstar tänderna! om ni ville veta lixom. Kom nyligt hem och håller på frysa arslet av mig. satan vad kallt det är! gjorde bort en uppgift tidigare, debattartikeln ifall någon är intresserad. sen cyklade jag till sanna och vi gick till travet. Fick dissen av vakten vid grinden att vi inte var klädde för att jobba i ett stall.. haha ! vi kanske borde ha varit de för det var väldigt kallt... så gick vi och sa hej till frida sen upp till banan och kollade loppp! var lite social med tessa och jenny åxå :D yaa så har vi suttit dära halva kvällen, hur tråkigt de än kanske låter så vare faaktiskt roligt ;)

Sen kom en repporter och kameraman å ville att vi skulle vara med å säga hejdåå från bodentravet som dom sen skulle visa på travsporten senare; D haha, piiinsamt! så de var på tv typ vid elva, halv tolv nu ikväll;) tur att jag missade det typ! hade fått ångest av att seee, haha men fick ett sms av mamma att vi var riktigt söta ! säkert...

aaah sen iaf så drog jag frida & sanna från travet, for i maxdriven och spåra som vanligt, sen hem till fridaa åde, tog in lite hästar osv :)) sen skjutsa hon hem oss söt som hon är;* hiihihihii . jag lämnda lixom cykeln hos sanna... kanske inte så smart... men dem har ju stängt av alla jävla gatulampor i hela stan, och jag är mörkrädd. Så ville som inte cyklaa. hahaha.

imorgon iaf har jag ingen skola, dock ridlektion på brk;) taggataggaaa


hahahaha fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0