Sometimes I just can't shut the hell up

hejhej bloggen!

Kom ganska nyss hem från skolan. En lektion idag, med min favorit lärare! woho. sen hade vi betygsnack trodde hon skulle såga mig som fan, men hade konstigt nog fel. Ett prov jag inte hade fått tbx hade jag tydligen fått G på åxå! haha. Har ganska mycket kvar i skolan nu men är taggad mer än någonsin att göra bort det! Ska bli så kul att ta studenten, även fast de känns lite konsitgt att gå ut med ig i matte. Men matte har jag aldrig varit bra på, och har aldrig varit.. de är något som jag aldrig lyckats lära mig. någonsin.

Det jag har kvar i skolan (note to myself)

* Nk prov
* Filosofi prov
* Två tacktal
* Debuttartikel
* Projektrapporten
* Uppsats om en filosof
* Skriva en uppsats om cancer
* En svenska redovisning

Det är väl bara att börja nu då.. hoppas jag inte har glömt något! haha.

Idag btw så sov jag väldigt länge. vaknade typ tolv. så fixade mig och följde mamma på stan. köpte massa smink och en tröja. hehe. och ett par örhängen! har kanske hittat två klännignar också till studenten! men funderar på beställa hem dem och prova iaf, och om dem inte passar så skickar jag tbx dom. måste hitta skor till studenten åxå! Är verkligen taggad :) men nu måste jag fortsätta med plugget, vill på travet ikväll men vi får se om jag hinner med det :)


YEYEYEYEEYY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0