thank you for making me stronger

fyfan vad jag är TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTT.

Jag älskar att sova, men jag hatar att vakna för det är fan inte ofta man vaknar pigg, glad och utvilad alltså! haha, ska vara på brk om typ en timme, thank god att man inte måste fixa sig för jag känner verkligen att jag inte pallar. haha. Tänkte skriva lite på min uppsats och typ äta frukost innan jag drar.

känns bra att det blir en nykter helg :) för ovanlighetens skull typ... det är piteåcrusing , hade varit kul å dra på det, men orkar intee ;b Och jag är så jävla irriterad nu för jag kollade i onsdags natt efter en studentklänning och på torsdag förmiddag skulle jag beställa den, så finns den bara kvar i large och extra large. man bah åh kul. när jag äntligen hade hittat en lixom. just my luck.

jaja nu har jag inte tid sitta här, vi hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0