våra brister gör oss till människor

Ridlektionen gick ganska bra :) Red svante igen. Sist jag red honom så red jag med inspänningstyglar, idag behövde jag inte göra det. Han var lite stel i början men i slutet gick han väldigt fint i form :) Sjukt jobbigt var det! haha var helt slut efter passet. Den som säger att ridning inte är en sport kan typ ta sig ngnstans :) Svante är en fin häst men han är så jävla arg. Han är hästilsk och sparkar och drar bak öronen åt dom andra hästarna. När vi gick in efter lektionen kom malin för nära när vi gick in så han kastade sig och sparkade punch. idiothäst. sen står han och hugger och hotar i luften. så otrevligt när hästar håller på så! men konstigt nog fastnar jag oftast för dem hästarna som har annorlunda brister typ.. :)

just nu har jag sjukt tråkigt. har typ duschat sminkat mig osv i brist på annat att göra. men blir nog dra ut på ett tag verkar det som:) blir som jag sagt tidigare en lugn helg. men hade varit jävligt roligt att åka på piteå crusing måste jag erkänna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0