what you give, is what you get.

hej bloggläsare.

om jag har kvar några? haha, jag personligen älskar att läsa bloggar,men när det kommer till mig och min blogg så sker de inga större framsteg direkt. Men nu tänkte jag att jag skulle vara duktig och skriva några rader, och jag gör ju ganska bra ifrån mig eller hur?

Kom nyligt hem. Varit med sanna frida & malin :) Idag började jag vanlig tid, sov hos frida igår så vi klev upp typ ngn gång efter sju, typ käkade sen drog och skjutsa alla kids till skolan med familjebilen (!!) . sen drog jag och frida till skolan;) hade nåra lektioner sen drog jag hem, efter ja sanna och frida hade dragit raggen med familjebilen ofc. Då pluggade jag och skrev sju sidor på projektrapporten. Men är inte riktigt klar. Idioten, nämner inga namn, kan ju glömma att hon får in mitt arbete imorgon när hon sagt klart och tydligt att de skulle vara inne senast fredag. men tydligen gällde det alla utom mig. Precis som när hon idag sa till mig att jag inte visade upp något på projektmässan vilket jag VISST gjorde och alla vet om det dessutom. Börjar bli riktigt jävla less.

ajja, somnade sen någon timme sen vaknade jag av att malin ringde. Följde hon frida & sanna till heden, malin skulle hoppa sin häst så vi kollade på. Sen fick jag rida åxå. Storaset på 180cm och ändå bara fem år! :) men han var riktigt trevlig att rida. hehehehe. sen drog vi vidare, sen vidare te malin och såg två skreeeckfilmer. Sen drog jag hem!

har sovmorgon imorn. gode skönt. Och jag måste hitta en studentklänning. men de finns verkligen inga fina! Men får fortsätta kämpa med letandet! Förhoppningvis hittar jag snart någon jag gillar. Skönt med torsdag imorgon. men har lektion med idioten.. mindre kul! Vågar satsa mitt liv på att jag går iväg från den lektionen på dåligt humör som vanligt. Nu ska jag nog se ett ga avsnitt. Greys anatomy ofc. Sen sova, men vi hörs imorgon!

Godnatt:)

Bjuder på en fin bild åxå.....

HAHAHAHHA!!


Kommentarer
Postat av: sannaa

HAHAH älskar den bilden!!

2011-05-05 @ 14:37:35
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0