15/9


tja bloggeeen, har inte bloggat på typ hundra år. jobbar mest varje dag & är så trött när jag kommer hem och gör som inte så mycket. så känner att jag inte har något vettigt att skriva! haha. har jobbat iaf hela veckan, ska jobba imorgon och hela helgen också. men annars idag har jag väl inte gjort så mycket. försökt att inte somna och sett massa tv och gått en promenad med tindra&rocky! not much. och nu är klockan kvart över nio och jag ska sovaaaaaa. haha. är så jävla trött när jag kliver upp, börjar ju sju. mår typ illa för jag är så trött. men när jag väl kommer upp och till stallet så blir jag jättepigg och så. dagarna går väldigt fort.

när jag är i stallet tänker jag väldigt mkt på min evert, kan inte med ord förklara hur mycket jag saknar honom. gör ont i hjärtat som fan och tårarna kommer upp. känns som att han fortfarande lever och att jag ska få träffa han snart... han var så jävla speciell och mitt allt verkligen! kan inte förklara det med ord. känslan när man kom till stallet och träffade honom, lyckan värmen och glädjen! att djur kan göra en så jäkla glad förstår jag inte.. och så fort jag gör något i stallet, rider. borstar en häst. är ute och kör eller vad som helst, då tänker jag på evert och att jag vill rida honom, köra han. borsta han igen.. livet är orättvist. han var min bästa vän & mitt hjärta och ALDRIG kommer jag att glömma honom, saknar och älskar dig gubben ♥


Kommentarer
Postat av: Fridis

<3 <3 <3

2011-09-16 @ 06:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0