1/9


jaha. då vare redan september. känns ju som de känns, typ att tiden går väldigt fort och sommaren är officiellt över. men de kände jag redan igår när jag tyckte att för typ första gången var det som kyligt höstväder. var ute och gick med hunden och blev rosig om kinderna och frös litegrann. Sen flög de massor med löv omkring mig. personligen älskar jag hösten! Det hade kunnat få vara höst ända från nu och så fram till nästa sommar. Vintern kan vi skippa tror jag, eller kanske vinter bara någon månad där kring jul :-) tänk vad lätt om man bara kunde få välja dom här grejjerna, men klart inget ska vara lätt här i livet :) alla älskar sommaren, okej den är härlig, de är varmt man behöver inte ta på sig hundra kilo kläder för att gå ut med hunden, man fryser aldrig. man kan vara ute nätterna långa, blir aldrig mörkt och så vidare. jag älskar också sommaren, vill alltid utomlands för vill till värmen, men samtidigt så tycker jag att det är sjukt jobbigt att svettas! haha de är lurt dedära.

Iallafall, jag vaknade väl för någon stund sen. somnade igår och hade glömt ställa alarmet så då blev det en lång sovmorgon fast jag hade behövt kliva upp tidigt och ställa om dygnet lite! men finns inget att göra åt saken nu. Måste fixa till mig lite nu och sen dra in mot stan, ska ta en spruta idag. Sista vaccinationsprutan. Tog två stycken innan thailand för hepatit a & b. Sen skulle man ta den tredje och sista sprutan ett halvår senare för att avsluta vaccinet typ. Sen sitter det kvar i typ 20år eller något sånt. Varje spruta har kostad 500kr och den idag kommer också att gå på 500kr. det känns lite surt faktiskt. men säkert behövligt. Ska ju till Usa om ett halvår. Sen planeras de sista minuten resa med mina vänner, och utomlands kommer jag no fortsätta att åka för helst vill jag ju se hela världen, besöka alla länder som finns! de är nog de bästa som finns..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0