5/9


godmorgon bloggen! haha.. vaknade bara för en liten stund sen. har nog tagit igen lite förlorad sömn från helgen alltså, har ju jobbat hela helgen och därav min dåliga uppdatering. har varit så trött när jag har kommit hem. i lördags började jag sju och slutade kring halv fem, fem. hade dock en rast då jag var hemma men då däckade jag i sängen och sov tills jag började igen haha, sen när jag slutade den dagen for vi till unbyn och firade min lilla kusin som inte är så liten längre, hon fyllde 13år! och käkade tacos dära och fick tårta, riktigt gott! dock hade jag sån jäkla huvudvärk de var lite jobbigt.. så vi åkte hem och då hyrde jag en film, som jag, mamma & pappa såg sen och efter det somnade jag! sov dock lite dåligt i lördags eftersom jag skulle jobba själv på söndagen, och då blir jag så stressad och ligger och tänker på allt jag måste göra och komma ihåg. de resulterar bara i dålig sömn.. så igår jobbade jag ensam, trodde de skulle ta jättelänge och bli massa fel men de gick istället väldigt bra och hyffsat fort, trodde det skulle ta hela dagen typ... dom som inte tror de är jobbigt att arbeta i ett stall vet inte vad dom snackar om.. haha! man rör sig hela tiden, sitter inte still en sekund. lyfter saker, springer hit & dit. leder starka hästar, lyfter flera kilo hö och vatten. ah osv. har skitont i händerna och har lite ont i kroppen, har ju inga muskler överhuvudtaget.. haha. elr jo benmuskler för jag brukar springa, men thats it! nåja, slutade halv sex igår iallafall och då när jag kom hem åt vi middag, såg idol sen somnade jag typ! haha.

Men idag är jag ledig, är lite seg nu för man blir ju offtast ganska slut av att sova "för länge", varför vet jag dock inte haha. men ni har säkert varit med om det själva någon gång! nu ska jag vakna till liv iallafall, och stoppa in musik på min mobil, eller ja josses mobil. sen ska jag gå ut på en promenad med min hund så hon blir glad sen får man se vad som händer! skulle nog hitta på något med amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0