Always listen to your heart, it me be on your left. but it always right.

nå hejsan bloggen!

har som inte bloggat på ett tag. men jobbar väldigt mycket och sen när jag kommer hem gör jag annat så finner som ingen tid men kämpar med att försöka orka slänga upp ett inlägg nu då och då. som sagt ska försöka, mer kan man ju inte göra! haha. idag har jag verkligen inte gjort mycket. har varit helt slut i kroppen. jobbat ofc, var hemma mot halv fem, slängde mig och såg serier direkt hade fan ingen ork till annat, sen somnade jag typ kring sex haha, vaknade vid åtta har sett idol och bara segat. och nu ska jag sova igen, händelserik dag. or not. haha. skulle dra å övningsköra idag men blev ju som inte så. får bli imorgon om man hinner! körningen går farmåt iallafall, har risk1an imorgoon klockan åtta på morgonen, ni som inte har koll på vad de är får skylla er själva ! haha. sen ska jag nog boka en körlektion, sen jobbar jag eftermiddag. dom andra ska på skellefteåtrav så blir nog ensam, ellen skulle joina och hjälpaa, schysst! :)

sen äre helg, jobbar söndag dock. men kanske hittar på nå roligt imorgon då :-) får see. försöker slänga in något inlägg imorgon, godnatttt ;-*


adrigo♥
hans öga blev lite fail pga blixten, men han är fin iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0