and the truth is, baby you're all that I need


hejsan bloggen. Jag vaknade faktiskt hyffsat tidigt idag av mig själv, efter nio nångång. klev upp och har gått runt och segat, sett lite serier osv. sen har jag gått en långpromenad med hunden, försöker göra det minst en gång om dagen iallafaall. oftast säger hon till då hon vill gå ut och gå eftersom hon är så van att jag går med henne varje dag, då kommer hon upp i mitt rum och ställer sig typ på mig om jag ligger och sover och tycker jag ska kliva upp och gå med henne, haha. Tindra är som en gammal gumma inne, hon ligger bara och vilar och är världens lugnaste vovve. sen när hon får komma ut blir hon som ett barn, helt galen hopppar och busar och springer som en galning, hon ser helt lycklig ut! har henne nästan alltid lös också så hon får känna sig lite "fri" och springa och lukta och så vidare för annars blir det bara att jag drar med henne eftersom jag inte orkar stanna 24/7! tränar oftast inkallning nu när vi är ute och hon har blivit riktigt duktig. och brukar träna lite tricks osv också så hon får koncentrera sig också, lite hjärngympa!

nu har jag ingeting att göra och är väldigt uttråkad. kanske borde städa mitt rum? tråkigt men behövande kan jag lova. har inte ens packat upp min resväska som jag hade när jag var i göteborg. hehe opps. får se. och mitt hår är skitäckligt. när man duschar ofta blir det ju fortare fettigt, och har ju duschat varje dag nu hela helgen då jag jobbat, så nu blire skitit direkt. så måste hålla mig från tvätta håret några dagar.. freschhhhhh. haha whatever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0