But there's a side to you that I never knew, never knew


tjenare bloggen, kom hem för en stund sen, då gick jag ut med min vovve och lät henne kissa. tidigare idag tog jag bussen in till stan, tog nå kontoutdrag åde sen gick jag och mötte upp josse och amanda på coop så hämtade vi ut amandas iphone, sen drog jag och amanda till körskolan där amanda gjorde någon fas, skulle joina och hjälpa henne men var nog inte direkt till så mycket hjälp haha.. efter de drog vi upp mot stan, köpte en sallad på daggan & drog vidare till amandaaa. har suttit och chillat och hon har försökt få ihop sin iphone men de var ju ett jävla mysterium med att låsa upp skiten så vi drog ut me josse för att åka till dialect men de var stängt, sen te vidars som också så klart var stängt, sen drog vi till the phone house å dem hade öppet, fick snacka med nån dryg idiot där som bara var otrevlig och inte till så mycket hjälp. men de löste sig sen! dagens teknik alltså, ;-) haha, sen kom mallan till amanda så har vi fyra chillat, sett idol osv. trevliiiigttt. sen fick jag skjuts hem av malins morsa, sneelllt. har kommit fram till att de är väldigt många jag är skyldig skjuts sen då jag får körkort.. haha. men de löser sig säkert då får vi hoppas! nåja, ska ta mig ett glas trocadero nu hehehe, sen krypa ner i sängen och se lite greys sen sova. är fan astrött trots jag sov en evighet idag/igår. ajja. men först måste jag tvätta bort sminket, helvete så jobbigt. men de blir ännu värre om man inte göree.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0