Sitter hos amanda nu. Ville ladda upp en bild för de känns så tråkigt annars så hittade jag en gammal en på mig och sandra från när vi förfestade innan en gruvbergetfest. goda tider haha. amanda följde mig iallafall till vårdcentralen när jag tog min spruta. man fick sitta där inne och vänta i hundra år och det v ar inte ens mycket folk. var nån random alkis där inne som gapade och levde om & raggade på mig och amanda. haha, han sa att vi var vackra och att han ville sitta mellan oss och om vi gillade honom, jag svarade nej. då bad han mig dra åt helvete.. de var ju inte direkt trevligt! sen kom min moster dit så fick man prata lite med henne också. sen fick jag iallafall tillslut gå och ta den jäkla sprutan. och ont gjorde det. blir så nervös när jag ska ta sprutor men slappnade av som ändå som man ska göra och ändå gör det ont.. men gick över lika snabbt haha.

nu har jag och amanda, eller ja mest amanda, lagat mat. kyckling ris och café the paris sås. vi var och handlade tidigare på coop också lite smågrejjer. så nu ska vi trycka god mat och se på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0