friday night

kom nyligt hem från amanda, hon & kabbe skjutsade hem mig hehe. vi har legat och glott på house of wax hemma hos amanda såhär på fredagskvällen! efter jag hade käkat iallafall så kom malin och amanda hit och käkade äppelpaj och vaniljvisp för mamma har bakat massor med äppelpajer för att mormor och morfar har ett äppelträd hemma som dom plockat från så de har blivit flera kassar med äpplen som dom har gett bort för dom äter ju inte så mycket äpplen själv! haha, tänkte ta med till stallet idag men glömde.. får ta de imorgon! sen iallafall så åkte vi till stan och snurrade lite bara, meningslöst men kul iaf att sitta och höra på musik haha. sen skulle malin på annis inflyttningsfest men jag orkade inte följa eftersom jag ska upp imorgon, så jag och amanda drog till henne och chillade! väldigt lugn kväll alltså med andra ord! ganska skönt ändå. känner redan nu att träningsvärken börjar komma i armarna från när jag ridit idag, och har sittsår i arslet typ av den där jäkla western sadeln... haha. var förbi josse en sväng ikväll också och fick en telefon av henne som jag ska låna, en gammal alltså:) men lite bättre än den jag har nu om man säger så... vill kunna höra på musik och ha mer minne på telefonen åde, en telefon med t9 kan man väl ändå få ha!! haha, nåja. nu ska jag glo klart ett greys anatomy avsnitt såklart och försöka somna till det, ställer klockan på 06:30 tror jag.. godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0