i´d rather fuck with the truth than make love to a lie.


kom hem från jobbet för en halvtimme sen kanske, gick bra idag! har ju inte varit i stallet på typ tre månader så kändes bara bra att få komma dit igen! & gissar på lite träningsvärk till imorgon faktiskt, stallarbete är jävla träningspass alltså! nu har jag iallafall duschat och sitter hära i handduk och har absolut ingen aning om vad som händer ikväll. jobbar imorgon och börjar sju så blir nog väldigt lungt. anni skulle ha inflyttningsfest ikväll av alla kvällar(!!!) , hade velat dra dit men får se, kan ju dra dit och vara nykter faktiskt haha! men får se vad man hittar på, nu är maten snart klar också.. fick också veta idag att jag kanske åker på mer jobb än vad som var planerat, hoppas det! även fast hästar kanske inte är vad jag vill jobba med i framtiden, men just nu spelar de ingen roll. bara för jag inte vet vad jag vill hålla på med just nu betyder de ju inte att jag kan jobba ändå :)

men nu ropar mamma att maten är färdig, måste kanske slänga på mig nå kläder eller vad tror ni? bloggar senare när jag har något vettigt att skriva, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0