No regrets

Hej bloggen.
det blir ju inte så mycket bloggande nu för tiden för är fullt upptagen med annat! ;-) de är faktiskt sant.. haha!! har hänt massa shit sen ja bloggade sist men orkar inte skriva allt för då blire typ boken.. dock tycker jag om då folk bloggar typ boken så jag har något att läsa haha men jag ids inte skriva typ.

Idag är jag hemma från jobbet, kände bara att de tog stopp nu. Har inte tagit de lungt sen jag kan minnas ute och ränner eller jobbar HELA tiden. haha, men så de ska vara! love life ♥ så nu har jag åkt på fetaste förkylningen, mådde så sjukt dåligt igår så ville bara spy. men somna istället. sovit 14 timmar typ.

Igår jobbade jag då. Och i söndags. Men jobbade som de vore en helg igår, var alltså ensam. Så kom malin och överaskade mig och hjälpte mig i stallet, så himla fin vän jag har! I love you & tack för din fina hjälp :-) ♥ Så efter att stallet var klart så drog vi till stan med david, käkade osv, snurra lite och hämtade upp lollo sen for vi tillbaka till stallet så hjälpte dom mig, tack för hjälpen louiseee ♥

Sen då vi var klara så drog jag och lollo till mig, chillade osv. sen kom malin och hämtade oss sen for vi ut, maxhäng osv. sen kom sanna och joina så snurrade vi åde sen drog jag hem!

Hela påskhelgen har varit skitkul men även lite småknasig. höhö. men sånt är livet!
Idag blir det alltså att ligga hemma hela dagen, känner redan att de kliar i fingrarna och vill ut...


Låt hatarna hata, snackarna snacka, lutar mig tillbaks tar det lugnt och ba skrattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0