sometimes I miss you, then i remember all the shit you put me trough & I´m like "Fuck this shit!"

godmorgon bloggen.
vakna nu på morgonen som vanligt men inser snabbt att de blir en till långtråkig dag hemma i sängen, får lite ångest av tanken men jag måste. måste tvinga mig själv att ta det lungt om jag någonsin vill bli frisk. folk som känner mig vet att jag är jämnt sjuk! har varit förkyld alltid! så länge jag kan minnas, är då verkligen inte en äkta norrlänning alltså, är alltid frisk utomlands osv sen när jag kommer hem BANG, så är jag dödssjuk igen. hoppas de blir ändring nu till sommaren..

pappa berättade igår att han läst i tidningen att stress orsakar att man är sjuk ofta.
NÄÄ OFTA JAG STRESSAR NÅGOT? haha ..... kan vara en av annledningarna alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0