If you don't mean what you say then shut the fuck up

 

Fina älskade djur. ♥♥♥

for in till stan, var riktigt riiiisig alltså, svettades & mådde allmänt dåligt så de blev inte sådär jättelång sväng, när jag och nadja kom in till stan mötte vi gustaf, fick träffa några av hans nya friends :) sen drog vi en snabb repa i staun, köpte lite småsaker till läggan på lagerhaus bara för dom har så roliga å söta grejer :) sen så drog vi på elggiggan (som jag gillar så mkt..) å köpte en dator , externnn hårddisk & antennsladdd. så nu funkar min tv åså ska jag byta ut min dator som lär kolappsaaaaa snart, men den leve änsålänge, sen ska jag ge den till min fina pappa ♥
 
efter elgiggen så drog jag & dajjan till min lägga då och skulle fixa det sista , vi fick upp spegeln och de sista bordet som jag ska ställa micron på:) i helgen får jag köksbordet med stolarna och nästa helg sängeeen plus mina egna personliga saker, då kommer de bli mer hemma aktigt men gillar verkligen min lägenhet:) känner mig hemma dära och bekväm så! och bor i ett område som inte är så livat, här där nadja å jimmy bor nu är de ju precis vid motorvägen mycket trafik osv. något jag kanske inte är så van vid haha. men i munkebäck så är de faktsikt väldigt lungt, de ända är att spårvagnen går förbi nästan precis utanför, men hör inte så mycket av de, får väl se om jag kommer störas nå av de sen men tror jag inte:) vad har jag mer kvar då i lägenheten ? jo skriva upp hatthyllan och några tavlor åså. Funderar på att köpa en matta till köket också.. men ska inte skriva så mycket om lägenheten eftersom ingen sett den så har ingen aning om vad jag surrar om! haha ..
 
Saknar mina ♥an hemma i bodeeen. men försöker tänka på hur kul de blir när jag kommer hem & hälsar på sen då blir de lättare att försöka kämpa sig igenom dagarna utan dom haha:-) snart ses vi igen mina smuuulor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0