CHILL BITCH, I DON'T WANT YOUR BOYFRIEND. ACTUALLY, NO ONE WANTS YOUR BOYFRIEND. THAT'S WHY HE'S WITH YOU

asså fan vad den hära dagen kan fara åt helveteee. så jävla arg.

orkar typ inte blogga för har feta huvudvärken , haft de fyra dagar i rad och mår illa som ett jävla helveteee. shit less alltså. och försöker fåtag i nå jävla nummer så jag kan ringa nelly.com för dom är ju typ dum i huveeet, skickar fel saker hit och dit , får en påminelse på något jag redan försökt hämta ut men fick ett par skor istället som jag dessutom hade tagit bort från min beställning! sen när jag ska hämta ut de har dom skickat tillbaka det, åh lesss. orkar inte mejla idioterna heller för att för de första kommer dom inte fatta nå sen kommer de ta dagar innan man får svar, lesslesss .


 
Life´s a biitch, oh no wait, that was just you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0