fuck life before life fucks you

godmorgon ..........

är typ mer död än levande, ska vara hos frissan på 25min, shit borde blåsa håret! tvättade de nyss.. haha

är lite nojig över att dra till frisören för är typ aldrig nöjd då jag drar därifrån faktiskt, dom tar alltid mer på håret än vad man ber dom om.. och jag har jävligt kort hår så vill inte att dom tar mkt allt. men allt bara hänger just nu, iaf uppklippningen och luggen. så det är de jag vill styra upp! dock vet jag att de är slitet i topparna och behövs tas i topparnaa.. men vill inte bli av med allt hååååår. åh. hoppas jag får gå därifrån nöjd för typ första gången asså! hör av mig sen hur det gick asså ..


I love the way you lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0