It's hard to see people change right in front of you, but the hardest part is remembering who they used to be

tjabba bloggen.

just nu sitter jag i Nadja&jimmys soffa hära i göteborg:) har varit hära sen 5e! kommit hit för att hälsa på plus att checka lite grejjer åså, något som jag kommer skriva mer om sen. Vi har hunnit med ganska mycket faktiskt, shopping i massor, typ käkat ute, festat , varit på Nadjas jobb och så, hon jobbar på hunddagis så jag har följt med henne och hjälp till och så, är så stor skillnad om man jämnför med hästarna som jag jobbat med, för de första är det sjukt lungt! sen är de ju ett helt annat djur lixom, saknar hästarna sjukt mycket faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig .. de svider lite i mitt kära hästhjärta sen har jag ju några fyrbenta som ligger varmt om hjärtat som jag saknar väldigt mycket! Så blir nog en sväng till råbäcken då jag kommer hem .. :)

Har ju då som sagt slutat i råbäcken.., sjukt tråkigt men de var ett val jag gjorde för att testa något annat! Vet inte om jag har gjort rätt eller fel, men de återstår ju att se helt enkelt.. man kan ju inte veta om man gjort rätt val här i livet för än man har prövat, och man har ju inte hur mycket tid på sig som helst, och man ska ta tillfällen att göra nya saker då man har chansen, även fast rädsla av att lämna tryggheten och allt sånt skrämmer skiten ur en ..

Klev upp före fan med Nadja imorse, typ klockan fem. var ganska död. ska upp typ lika tidigt imrn ..... blir å ta igen lite sömn då man kommer hem;) om man ens hinner med det! livet bara rusar förbi ungefär.. ah ångest. saknar mina go vänner också ! Ska bli skönt att träffa dom på Onsdag då jag åker homee :)

nu ska jag sitta och uggla hära tills jag blir trött..lär ju aldrig hända, men man kan ju alltid hoppas :) jag är ju som van dock att sova lite så :) och har sån jäkla ångest över hur lite jag rör på fläsket nu då jag slutat jobbet... fyfan ! haha. blir å börja träna snart: ) ajja men godnatt folkeeeeeeeet







...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0