Mistakes are meant for learning, not repeating

tjenispenis

jag trodde jag skulle vakna typ tidigt idag & göra massa saker men ja, vaknade typ 20 över ett av att tindra stod över mig och flåsade och ville att vi skulle gå ut haha.. hade ju inte så mycket mer till val än att kriga mig upp och gå ut med henne så kom nyligt in från promenad :) Det var dock gode skönt att sova, så nu är jag utvilad! Så nu ska jag fixa lite grejjer (typ mig själv) plocka undan lite i mitt rum osv sen ska jag ut ! jag josse sanna ska panta burkar ;-) haha !! sen måste jag ta ut mitt nelly paket sen ska någon av dom få äran att färga mitt hår haha, sen får vi väl se vad som händer ! farmenbiljetterna måste vi boka ocksååå ..



måste typ rensa min garderob också, fyfan vad jobbigt.
vill aldrig skiljas från mina kläder även fast jag inte använder dom haha ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0