Sometimes, our eyes need to be washed by our tears so that we can see life with a clearer view again :)

well hellloooo

ligger här sliten as hell idag igen, men är faktiskt inte bakis :) bara otroligt seg! de har ju trots allt varit en ganska hård helg haha:D nee men farmen igår då, vi började hära hos mig jag, Sanna , lollo vickan och josefin :) hade askul haha, sen drog vi vidare till farmen, där de typ spårade! hann ramla också och typ skrapat upp hela benet, väldigt stabilt och inte alls nå skämmigt osv! träffa massa folk också som man inte alltid träffar, de är ju som alltid kuuul :)

ska snart dra ut med typ malin david och sanna, kanske skulle kliva upp då och börja klä på sig typ? lät dock väldigt jobbigt, hade som varit skönt å ligga i sängen hela dagen :) men då får jag fan typ ångest, mer ångest än jag redan har då alltså.

och är fortfarande deprimerad över mitt hår alltså, de är så jävla fult tkr jag. skulle aldrig klipttttt mig , tkr de är för kort . skulle ha skitit i å klippa upp de och typ skaffat hårförlägning istället som jag var sugen på, tkr inte jag passar i sånhär frilla längre. typ. åååh. kan de inte baara växa ut typ nutack. orkar inte. hatar att de ska ta hundra år, blir fan asdeprimerad alltså. fuckkkkkkk



saknar typ å vara mörkhårig ibland.. :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0