When life changes to be harder, change yourself to be stronger

hejjjj

har varit en seg dag. drog ut med malin&sanna, vi drog typ på frasses osv, var i stan ådee. sen ville dh hyra film så då drog vi och hyrde nå film, men fick fel film haha.. såå såg vi den först bara för att, den handlade om typ tomten och var värsta typ skräckfilmen hahah helt störd. fick garva lite typ. sen drog vi å böt så vi fick rätt fiilm ådee, då skulle vi se en av saw filmerna, så jävla äcklig. hann se typ tre minuter sen fick jag springa iväg och spy haha. så vidriga filmer förstår inte vem fan som kommit på dem asså, sjukt.

aah sen har vi typ inte gjort nå mer ... men helt okej en söndag ju?!
nu är jag hemma iallafall. vill bädda rent i sängen men är för laaat.
men ska nog göra det snart, sen glo nå serier å sova typ :)
jobbigt med måndag imorgon.. men är ju ledig så får ju sova:)
men ska försöka kliva upp tidigt ådee ! Imorgon börjar jag och
malin springa också HAHA.. shit asså. kan bli intressant, har inte direkt
bästa konditionen om man säger så! men ska bli skönt åh kma igång;)


bjuder på nån gammal bild på mig å lollo hahahah fient

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0