When the main person who made you smile becomes the main reason for all your tears, you need to leave

Hejsanhejasnhejsan.

Fyfan vad trött jag blev helt plötsligt? ajja whatever lixom. är väl bra för borde sova tidigt för imorgon ska jag faktiskt upp och följa på dagis haha, inte somna om ... men måste erkänna att de var gode skönt att sova till typ klockan två! Drog en sväng i allum som jag sa, blev lite shopping men inte så farligt hehe ;) köpte en mascaraa, strumpbyxor en hårfärg + ett par jeansshorts och en tröja:) juste och ett par leggins! tänkte fota allt jag köpt hära å visa bara för att lixom, men orkar inte. inte idag i alla fall, men vi får se kanske då jag kommer hem ! :)

Ligger och ser sex and the city nuuuu, är inne på säsong fem, man kan typ allt utantill osv men de är så jävla bra så måste typ se det:D helt jävla nöjd då nadja har hela boxeeeen ! yaaay

shittt, klarar inte värmen i denna staaad, typ kvavt och jävligt hela tiden haha, känns som man är utomlands typ !! om de ska vara så kan ju iallafall solen vara framme..  har varit ganska så tråkigt väder nu då jag varit hära! men what to doo lixom. Haft roligt ändå:) men skulle inte skada å se solen liiteee iaf denna sommar. om man nu kan kalla den de ?




hhehehehe well hello handsomee !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0