yeahhhh

häjjjjjjjjj

är seg & trött så orkar inte blogga. vart ute hela dagen så därför jag inte skrivit nå heller:) varit med josefin och sanna iaf all day long, varit överallt. blandannat i luleå,harads och ja i boden dååå snurrat osv. pantade burkar och hämtade ut mitt nellypaket som var totalt fail, hade först beställt massa kläder å skor. och allt fanns utom skorna då jag skickade beställnignen, sen nu då ja hämta ut paketet var de endast skorna och inga kläder? lagomt less eh jooo . men skorna var fett nice plus kunde ha dom så överlever väl! var väl inte menat att jag skulle ha kläderna eller någeeeeeeeeeee !

har tagit lite bilder idag men orkar inte tömma kameran nu, ska upp snart, eller ja om typ fyra å en halv timme för då ska jag och klippa mig ! vart less på rishåret nu så måste göra något åt de asså

godnatteeeeeeen 
 

Don't compare yourself to others. Compare yourself to who you were yesterday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0