You know you love someone when their pain is your pain

tjäna bloggen
man får som lite ångest då man sitter inne i detta goväder speciellt när man verkligen längtat efter den hära värmen :) men kan ju faktiskt säga att jag har varit ute sen tio imorse typ:) haha, sen har jag legat ute och stekt på gården typ hela dagen, även hunnit tvätta ganska mkt :) allt torkar ju typ asfort när de är typ värsta steksolen! termometern stod fan på 35 i solen höhö. dock känns de som jag inte fått nå färg, men vettefan asså :)
Var ute och gick lite med tindra nyss men kan inte gå så långt åde för hon har ju så mkt päls och är kolsvart så hon dör ju typ i värmen :) får gå lite längre sen då de är svalare... är ensam hemma också ! mamma och pappa har dragit till gbg sthlm osv ! dom ska åxå till öland och se magnus uggla live... lite avis EH JA fan min idol ju wtfff.
jaa så får försöka överleva under tiden dom är borta, men mamma har lagrat upp med nudlar åt mig å gustaf så vi ska klara oss så de ska nog gå bra haha ;-) !! måste ju vänja mig att vara själv laga mat osv sån skit flyttar ju ändå ganska snart! ska skriva mer om min flytt åde men orkar inte dra det nu :)
det är traav ikvälll, chef ska kvala så är lite småsugen på å dra dit :) kanske göre! måste fixa skjuts bara om jag inte går dit, måste försöka dra med mig någon av mina jättetravintresserade vänner också ;-) ..
1071729318h2_large
Tumblr_m79p6gvjkf1rzzi72o1_500_large
Tumblr_m1rnpbuzjw1r65j28o1_500_large
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0