You learn more in failure than you ever will in success

hejsan bloggen

har inte hunnit blogga idag för haft så mycket att göra ! eller ja egentligen inte för man kan väl inte direkt påstå att man har mycket att göra när man sitter på ett plan en halv dag typ, eller okej fel av mig där, sitta på ett plan OCH på flygpatsen och uggla. fyfan så drygt det är. men värt det för nu är man hemma :) haft mycket hemlängtan men samtidigt inte.

dagen började i alla fall med att stiga upp FEM. borde vara olagligt att stiga upp den tiden förövrigt. Då drog jag och nadja till hunddagis, sjukt hur trött jag var eftersom jag endast sovit någon timme. dels för jag hade sovit så länge dagen innan och för att jag kan inte sova då jag inte är van måsarna och trafiken haha.. sen jobbade vi på dagis tills klockan halv tre sen vare bara att sticka till lägenheten, snabbpacka sen dra till flygplatsen! planet från götet gick fem! var hemma nio. så ja, ni förstår vad jag menar med drygt å sitta och vänta åh hålla på..

Mamma hämta mig på kallax, blev så glad att se henne efter bara en veckas tid ifrån varandra!:) Kom hem och hälsade på familjen , och har saknat min Tindra så sjukt mycket. ♥

Sen kom malin&sanna och hämtade mig så drog vi och plockade upp josse. sen vidare till storforsen där vi har varit resten av kvällen, kom just hem :) vi typ vandrade däraa, snackade om allt grillade osv. myspys:) är lite trött nu efter har varit uppe ett x antal timmar och just nu ligger jag i min väldigt efterlängtade säng! fyfan, tyvärr måste jag dissa din soffa nadja för inget slår min säng asså ;)






HAHA ...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0