6 billion people in the world, but sometimes all you need is one

hejsan.

vill typ blogga oftare men har fan aldrig tid :o har lite upptaget liv !! ;-)
är hemma på lunch nu iaf:) är helt död för red precis innan lunchen,
red caviar igen :-) han var riktigt fiin ! gillar att rida han väldigt mkt!
var väldigt nojjig första gången jag skulle rida han för han är så
jäkla hingstig, sprättig gapig och studsig när man leder han och sånt.
men när man sitter på ryggen är han en av dom hästarna i stallet
jag faktiskt känner mig tryggast på ! Så de är ju som kul iallafall: )

jobbar väldigt mkt nu, speciellt den här vecan, jobbade i söndags sen ska jag jobba måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag + lördag & sen äre trav osv. fett jobbigt .. men slutar ju sista juni så får bita ihop:) vad som händer då skriver jag inte ut riktigt än ;) men kan ju bara säga att jag ska vara glad över vilken tur jag har ibland!

måste åxå nämna att jag har min s2a inne på lagning igen, för tredje gången. och fick ändå en nyy för typ två veckor sen haha.. fail. alla säger att den telefonen laggar går sönder osv men de är inte själva telefonen de är fel på nu faktist. det är mig! det är jag som är så jävla klantig och förstör dom hahah .. första gången råa ja slå sönder skärmen andra gången tappa jag den i snön på piteåcrusing och sen hitta jag den, ingen aning om hur länge den legat där ute haha. men död var den iaf. och nu tappade jag den i asfalten, sen regna de på den eller nå. OPPPPSSSSSSSSssss så har en rackeltegelsten nu så kan typ inte lägga upp så mkt bilder. men tog ganska mkt med kameran igår så kanske lägger ut sen EHHEE CIAOooooooo



hitta ngn sparad gammal fjorre bild på mamma&pappas dator tillsvidare. HAHAha ..
festen i rasmyran! som spårade.. som alla andra partyn HEEHhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0