Min älskade MALIN ♥

Satt och funderade på att jag borde blogga men kom inte på riktigt vad jag ville blogga om, sen slog det mig! att jag vill skriva ett inlägg om min fina vän Malin!♥

Jag är så otroligt stoolt över tjejen som jag träffade för över två år sedan, malin var bara liten fjortis på den tiden ;) vi hade så sjukt jävla roligt hela sommaren och vi har så himla många fina minnen tillsammans ! Alla spårade kvällar, när vi vaknade i vouddas och tog oss inte hem å trodde vi var någonstans i gunnarsbyn , och när vi badade i vattnet nedanför ditt hus, och var ute hela nätterna med mopparna, och alla spårade fester! minns du malin ?! Mycket skäll hann vi få också under den här tiden av många anlednignar och malin som var mycket yngre än mig osv, men jag höll alltid koll på henne ♥ men vi sket i alla och gjorde bara som vi villeee, de var ju inte det smartaste man gjort i våra liv men idag när vi kollar tillbaka är allt så himla annorlunda nu! Där kommer delen där jag är så stolt in , malin har växt så jävla mycket under denna tid! :)  

hon fick knappt gå ut pga att hennes föräldrar inte litade på henneee och de var lögner hit och dit, idag så har malin ett seriöst perfekt förhållande med en fin pojkvän och dom bor i lägenhet tillsammans ! hon är vuxnare än mig på alla sätt ! Och kan ta hand om sig själv och bor i lägenhet & tvättar städar lagar mat och allt som hör till, har två fina katter som hon tar hand om, och sköter allt och tar mogna fina beslut. är så stolt över henne, kan inte hjälpa att vara en smula avundsjuk ibland på att hon är så stark och klarat av att växa så mycket som hon gjort och hittat någon att vara lycklig med :) Och hon lyssnar alltid och finns där i alla lägen när man behöver någon att prata med!  I LOVE YOU MALLAAANBRALLAAAAN ♥

Du kommer alltid vara en av mina bästa vänner och älskar dig tillls döden skiljer oss åt okej ?! och du finns alltid i mitt ♥




roligaste sommaren ever typ !!!!!!















HAHAHAH ♥


Kommentarer
Postat av: Malins mamma

Jag gillar detta blogginlägg för det är så sant :=) och även jag är så stolt över min "lilla" Malin som vuxit så mycket under de här åren :) och jag är glad över att hon har dig som vän :)



Kram från Ingela

2012-06-27 @ 22:44:53
Postat av: mallan

Åh gud vilket fint inlägg blev helt tårögd när du skrev så fina saker. Det är inte alltid man läser sånt om sig sj´älv när man kollar på bloggar.

Jag minns varenda grej och det har varit väldigt awesome men med både för och nackdelar. Hade nog inte vuxit så mycket som person om jag inte var vän med dig. Att vara med någon som är äldre och vet mycket mer gjorde nog väldigt mycket, om man kollar på dom andra i min ålder så är dom som jagg var för två år sedan. Jag är glad att dom tiderna är över och att jag lever som jag gör nu. Fick lära mig väldigt mycket när jag gjorde fel.



Caroline du är den mest fantastiska person jag mött, inspiration och motivation är mycket man får av dig! Du sprider alltid så mycket glädje att man inte kan låta bli att vara glad.



Måste ju även säga att jag är stolt över dig som vågar säga upp dig från ditt jobb för att testa andra saker i en betydligt mycket större stad. Det är så starkt av dig!! Dock är det väldigt synd att det blir så långt ifrån varandra : (



Du är min bästa vän och kommer alltid att vara <333

2012-06-28 @ 01:19:00
Postat av: Carro

Fina saker om en fin människa <333

Ja alltså vi har haft så sjukt roligt med varandra och alla har en tid i livet då allt man inte får göra är det roligaste som finns! det växer nog riktigt aldrig ifrån en, men skillnaden när du var yngre än mig var att jag redan hade varit i din sits, så kunde hjälpa och berättaa av mina egna erfarenheter, och jag vet att du alltid lyssnade , och du var arg många gånger då du fick dra hem, men du ser hur värt de var ändå nu när man tittar tillbaka, vi vet att mycket vi gjorde var fel men idag kan vi inse att de var fel och även skratta åt det! <3 : )



Ja du är mycket mognare i sättet och i skallen än dom flesta som är i din ålder , du är t.om mognare än mig ! haha, nu är det jag som får söka stöd hjälp och du är den som får komma med råd åt mig! haha :-D



Jaa.. jag har fortfarande ångest över att jag kommer vara borta från alla dom jag älskar så himla mycket, kommer nog bryta ihop första tiden, men vill verkligen testa detta! och vet att ni finns kvar då jag kommer tillbaka, och ett par mil kan inte komma emellan oss det vet jag <3 och ni alla är alltid välkommna att hälsa på mig när fan ni vill!!! <33

2012-06-28 @ 16:46:27
Postat av: Carro

Det värmer att du säger det Ingela! :) Ja man kan verkligen vara stolt över henne! inte många som lyckas med att växa så mycket och klara allt hon klarar i sin ålder! :) hon är bäst! är lyckligt lottad som har Malin som vän, och kommer alltid att finnas för henne i alla lägen ! :)

2012-06-28 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0