People who are meant to be together always find their way in the end.

Hejsaaaan.

kom nyligt hem från jobbet, eller okej nyligt och nyligt typ 40min sen, är helt döööd. imorse asså, tog mig knappt upp, steg upp i panik typ kvart i sju och insåg att jag hade lite bråttom haha. men bara kriga dom hära sista dagarna .. :) söndag är ju som sista jobbdagen.. heheheh ;-)

ska typ äta nå nuu och chilla lite framför datorn sen blire nog dra ut skulle jag tro :) vill sova men ingen smart idé! däremot tror jag de blir en tidig kväll, fast så säger jag ju alltid ..

igår så var vi på stan då de var tjejkväll jag sanna malin sara å elleeeen, de var treevligt:) råkade dock shoppa lite för mkt. och har just gjort en nellybeställning för lite för mkt. skulle bli lite ekonomisk nu var tanken haha men de går väl inte sådär jättebra ! men lika att leva lite nu innan allvaret börjat så att säga.. hehe ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0