Även om jag inte vet vart jag ska får jag aldrig sluta gå

eyyyyy yo whazzuuuuuuuup bloggisch

HAHA. måste bara medela att Coca cola är typ den bästa uppfinningen på denna jord? kärlek ♥♥

Idag har jag inte gjort nå alls, sovit lääänge. första gången sen jag kom hem! mått lite halvdåligt, var på krogen igår ju! sett Adrigo på tvn, han vann såklart i umeå, duktigt pojke! han är bäst, oslagbar! Har lite ångest över att jag satt hemma i soffan faktiskt. Han ska få många pussar imorgon! ah. sen har jag bara chillat, käkat mac & cheese som vi tog hem från usa. köpt en smörgåstårta och tryckt av den , sen även tryckt chips. smalt? HAHA.. Sen har jag hunnit vara lite upprörd idag också, och arg. men mest skrattat, det är bra! haha, nu tänkte jag skulle glo lite tv elr nå nu sen försöka sova tidigt. skönt jajo .

Och krogen var kul igår, var ju faktiskt en månad sen ;) först gled vi bil! jag sanna josse malin & David som körde :-) Vi började ganska sent eftersom jag höll på att färga håret, är inte svartskalle längre! så de var lite tråkigt för kom till krogen ganska sent. menmen! Min hårfärg för tillfället är typ en blandning mellan orange, röd och typ lila? HAHA, kan inte förklara den, tanken är att jag ska bli rödbrun aktig. men måste låta de vila ett tag nu så de får se ut som de gör. Var gör man inte för att få byta hårfärg lixom haha, så tråkigt efter en tid att vara svarthårig. hatar dock att håret blir så slitet .. är så avis på alla som har långt fint hår! kommer aldrig få de.. :(

kan också medela att min nacke är typ helt fucked up, vet inte vad jag gjort asså, och har skit ont i ryggen, kanske var när jag ramla i staallet igår HAHA.. sanna och malin följde mig btw på jobbet och hjälpte mig, så jävla snällt! hade vart så jävla jobbigt att vara ensam för hade så mkt att göra, tack flickoorrr, ni är för söta ♥

 





haha en kass bild på håret

gårkvällens outfit !!!!

haha dampdjuren ♥



addidas <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0