chalalaa

idag har jag jobbat som vanligt, red två hästar idag, båda var fina & de var fint väder ute! så en bra dag helt enkelt! var inne på travet åxå och kollade lite hästar. Sen efter jobbet stressa ja hem, böt om osv sen kom david&mallan och hämta mig, sen gick ja o malin på staan osv, köpt en hårfärg, en färgbomb & hårinpackning haha. oppss... men nödvändigt jalovar. ah sen kom david å plocka upp oss så har vi snurrat, blivit stalkade och stannade av snuteeeen !! sen skjutsade dom hem mig å sen har jag bah suttit hära hähä.

är ledig imorgon, ganska skönt. blir nog ändå en tidig kväll & imrn står iaf städa på schemat, kanske fara å simma med mallan, gå långsväng med vovven och ta en fet sovmorgon då ofc! sen får vi se.. tjaoooooobreyolalal

lite bilderrrrrrrrrr



























OOOSVVVVVVVVVv hahahahahah ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0