Heaven is a place on earth with you

helluuu
asså shit, har varit vaken sen tre "imorsee" !!! är typ stolt att jag inte somnat än assååå. känner mig helt fuckad, så ska sova nu typ, jobbar hela dagen imorgon! från 07:00 till 22:00 typ om inte senare, taggaaaa elr nå? var första jobbdagen idag iaf, var gode tungt men kul att komma tillbaka till hästarna åde:) sen att lixom komma igång igen, få röra lite på sig, och komma sig upp på hästryggen & bakom hästrumpan :) har dock bara ridit två hästar idag, har inte kört ngn.

när jag slutade så käka jag snabbt, kasta mig i duschen sen drog ut med malin å sanna en sväng, vi tvätta sannas bil, eller ja. sanna tvättade, och malin hjälpte till på nå hörn och jag satt död på ett bildäck och försökte hålla mig vaken typ ! haha, men redbull räddade mig sen! fient. längtar te helgen btw. saknat att festa med mina partypeps ;) hööhöh.


rutteeen jävla egobild ja tog imorse hahahahah









♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0